כל הנושא הזה של תקשורת מול הצוות תשאלו את כל השאלות שיש לכם. ודקה לפני שאתם עושים את החדר של הרופא, תשאלו אותו שאלה אחת אחרונה. מתי המפגש הבא שלנו?
דוקטור, תוך כמה זמן הפגישה הבאה שלנו?
מתי אנחנו מתראים שוב?
כן, זה כדי לשמור על רצף טיפולי. זה מאוד חשוב,
כי הרבה מהדברים אנחנו מגלים שאנחנו עושים מעקבים
הרבה מהבעיות.
אנחנו לא רוצים לגלות בחירום. בחירום זה הדבר הכי נורא לגלות בעיות. כי זה מבלבל את כל המערכות שעושה מלא מלא בלגן.
זה מצריך אסטרטגיה מעכשיו לעכשיו, וזה הדבר האחרון שאתם רוצים לא?
אם הייתם שומרים על רצף טיפולי, אם הייתם מגיעים כל שלושה חודשים, חצי שנה, שנה לפי מה שקבעו לכם הרופאים.
אז החיים שלך הם היו הרבה יותר קלים.
ומצבי החירום גם היו הרבה יותר קלים כי היו רואים מעקבים קודמים. אוקי, אני מדברת על אנשים שלא נמצאים במעקב ופתאום יש להם מצב חירום. אף אחד לא יודע מה זה. אף אחד לא יודע מאיפה זה בא?
מי שנמצא במעקב של רצף טיפולי אחת לשלושה חודשים, אחת לחצי שנה, אחת לשנה תאמינו לי שיידעו יפה מאוד מה היה לפני שלושה חודשים.
האם זה טופל? איך זה טופל? מה מה אופציות שהיו? מה הטיפול?
מה גרם הטיפול? האם הטיפול הזה הצליח? לא הצליח כן הצליח וכדומה?
וככה, לאט לאט, לאט אתם בונים לעצמכם בעצם את התיק הרפואי, כדי שבמצב חירום חלילה אמיתי. אנשי הצוות באמת ידעו מה לעשות אתכם. זה מאוד חשוב דווקא לחולים כרוניים.
ודווקא לאלה שקיבלו את החמש טון בומבה הזאת היא שהם באמצע החיים.
זה אחד הדברים הכי חשובים שיש. רצף טיפולי. לשמור על רצף טיפולי
זה אחד הדברים הכי חשובים שיש, וזה אחד מהטיפים הכי גדולים שאתם תשמעו בכל מקום.
גם אצל הרופאים שלכם, גם אצל הרופאים שלכם.
אני מכירה רופאים שמתחננים למטופלים שלהם שישמרו על רצף טיפולי.
וזה לא האינטרס שלהם. זה לא משהו שהם צריכים לעשות.
זה משהו שהמטופל צריך לעשות, זה משהו שהלוחם בעולם הרפואה צריך לעשות!!!לשמור על הרצף טיפולי.
הכי קל זה לקום ולעזוב, אבל אתם לא יכולים לעזוב. הבעיה לא תיעלם.
אם תעזבו הבעיה, לא תיעלם ההיפך, היא תתגבר, היא תסתבך.
זה יהיה הרבה יותר גרוע אחר כך לטפל בה, אז תשמרו על רצף טיפולי. שאלות וכדומה. תכתבו למייל של הקרן
KIDS.KIDNEY10@GMAIL.COM